טיול משפחתי לאילת

זה קרה כשחייתי בן 18, נסענו עם ההורים לסופ"ש לאילת. בבוקר אספנו את הדברים, נכנסנו לטויוטה קמרי של אבא שלי ויצאנו לדרך. כמו עכשיו אני זוכר שיצאנו ב5 בבוקר כי עדיין היה חושך בחוץ. בדרך עצרנו בים המלח, נכנסנו למים בקטנה, אכלנו ארוחת בוקר בבית קפה והמשכנו הלאה. בערך בסביבת 14:00 הגענו סוף סוף לבית מלון שלנו. ההורים שלי הלכו לישון כמה שעות אחרי הדרך הארוכה, ואני הלכתי לחוף הים קצת להשתזף. בדרך פגשתי את אנה, בחורה רוסיה עם גוף אתלטי ושדים יפים , היא ישבה על הספסל ועישנה סיגריה. היא מיד מצאה חן בעיניי. לא חשבתי הרבה זמן, וניגשתי אליה להכיר. היא זרמה, ולאחר שיחה חיובית ממושכת קבענו להיפגש בערב. מהשיחה הבנתי שהיא גם בא לאילת עם ההורים שלה. בערב נפגשנו והלכנו ל"סלינה ולקרת הסוף הצעתי לה לבוא אלי לשתות קפה. היא שאלה מה עם ההורים שלי, עניתי לה שהם בחדר נפרד. כשנסענו במונית ידעתי איך זה יגמר, וממש התחרמנתי מהמחשבה הזאת. כשנכנסנו לחדר מיד שכחנו על הקפה והיא פשות קפצה עליי והתחלנו לעשות סקס באמצה המסדרון, אחרי זה עברנו למיטה והיה לנו סקס לוהט עד הבוקר. בבוקר הזמנתי לה מונית ושלחתי אותה למלון שלה. עד עכשיו אנחנו בקשר ולפעמים נפגשים בדירות דיסקרטיות. הנסיעה הזאת לאילת הייתה אחת הטובות בחיי.